Wednesday, October 2, 2013

Testimoni Terbaru Jamu Pengantin Dara

Testimoni Jamu Pengantin Dara



Phewww... agak terkezut sat maser mula2 cust tunjuk pic yg dia dah snap. Wahh! agak cepat juga tindakbalas JPD.

*cust mengunakan JPD sebab nak bersihkan rahim, nak kasi serap kekotoran yg ader, nak upgared miss V dan juga dalam usaha untuk hamil. Cust pernah keguguran 2 kali sepanjang 7 tahun berkahwin. Cust juga mengalami period yg x lancar. Pakar hospital ader memaklumkan yang rahim cust dah membengkak, dan ader cyst darah beku dlm rahim. pernah disedut keluar cyst yg dah hancur sehingga 2 pain.
Fuhh, berpeluh sekejap saya mendengar masalah cust ni. Saya cadangkan guna JPD. Disini darah beku yg dah cair berwarna coklat kehitaman yg dpt dilhat dlm gambar dalam tempoh 24jam selepas insert JPD.
Selepas tempoh 72j waktu utk cust korek keluar kekotoran, cust cuma memaklumkan terdapt darah merah pekat. dan dalam rahim kosong tiada kekotoran, ini kerana herba telah hancur dan keluar bersama2 darah beku yg dah mencair tadi. Kini cust dalam proses melihat visual yg jelas dgn bantuan scan di klinik. Dan akan mencuba dgn produk JSD dalam usaha untuk hamil.
Kita doakan agar cust saya ini, pulih dan dikurniakan cahayamata. Dalam Islam kita Usaha, Doa Dan Tawakal. Pasti akan dipermudahkan olehNya. Aminnnnnn*




Inbox me / SMS / WhatsApp : 0175592759

atau add FB Scha :


No comments:

Post a Comment