Wednesday, October 2, 2013

NAK KONGSI CERITA SKET NEY! (^__^)

Testimoni Medicated Heat Lotion - RM48


Testimoni saya sendiri menggunakan Medicated Heat Lotion RM48.
"Tujuan asal guna sebab nak atasi masalah kaki selalu mengkarung/cramp setiap kali tido. Sakit nyerr omakk aiii bole lanjut sampai 2-3 hari. 
Bila badan gemok dgn berat 108kg lutut mmg problem. Xleh nak berdiri lama, nak masak ngan cuci pinggan kompem lutut sakit. Saya juga ader masalah tumit sakit mcm dicucuk bila pijak lantai setiap kali bgun tido dan buat keje rumah. Kecian kat Mr. Hubby selalu kena urut jeww kaki dan tapak kaki.
Agaknyerr bila badan dah obes mmg sakit2 badan selalu melanda diri. Buang besar mmg tak lawas.. piyed lakk selalu cepat abis. perut makin sebu2 senak. Kemain buncitt rasernyer. Malu jerr bila ader org ajak ambk gambaq. Nampak pic lama tu.. sampai ngam2 satu kerusi tu dgn badan saya sahaja..xder ruang langsung kan?
Saya tanyalah stokis saya Yasmin AKhmad Khan masalah saya, dia cadangkan guna CLH untuk masalah pembuangan dan angin. Dan utk sakit lutut, tumit dia suruh saya ambk HL/Heat Lotion.
HL tu mula2 pakai panas berapi raser nyerr.. saya sapu ditumit sblm tidur dan betis... lepas 5 minit dah terasa panasz kaki saya tapi saya tido lena smpai kepagi. Wahhhh!!! pijak lantai dah tak sakit2 dah.. saya sapu juga dipinggang... kemain berpeluh saya.
Pakai tak pakai dah guna dekat 2botol setengah, bila ambk pic terbaru dan bandingkan dgn pic bulan Dec 2012..nmpak perubahan sgt. Patut laa ader yg tegor ckp saya nmpak kurus... Pi timbang dah 74kg. (>__<)
Besttt ney! Ingat nak atasi msalah sakit lutut dan tumit..ruper2 nyerr bole kurus... Mood happy ney! TQ JSD...

Inbox me / SMS / WhatsApp : 0175592759

atau add FB Scha :



No comments:

Post a Comment